Friday, June 15, 2007

Library Thing + del.icio.us

I fredags havde vi en super 23 ting workshop her på kontoret. Flere af os havde for en gangs skyld lidt kontortid samtidig og gik i gang med 23 ting hvor vi nu var i forløbet. Bek superviserede os, hjalp med det tekniske, gav gode råd om nytten af dette og hint. Det var en meget frugtbar oplevelse. For mig er det vigtigt at dele de erfaring med andre, også m.h. t nytten og brugen af de forskellige sites. Jeg kan ikke altid selv se lyset, men det hjeælper at se, hvad andre kan bruge det til. Jeg fandt f.eks. ud af at jeg vil bruge Library Thing til min egen bogliste over læste bøger. Allerede nu kan jeg se at jeg har interessefælleskab med 489 andre omkring MCCall Smiths bøger om Mama Ramotswe.
I dag har har jeg arbejdet med del.icio.us, fordi jeg der fik nogle gode tips til brugen af den. jeg har fået en masse gode faveorites lagt ind, men så gik der ged i den. Diverse gode hjælpere som IV,AAH og bek kunne heller ikke løse problemet. Jeg kunne ikke få lov at bundle.
Og nu er tiden igen gået, uden at jeg nåede alle de nye

No comments: